tominge Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 peugot partner 03 , fikk satt inn nye lyspærer og merket at ikke nærlyset virket men fjærnlys gjør . kan dette bare være en tilfeldighet med pærene eller virker ikke fjærnlys når ikke nærlys virker på slike h4 pærer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Fjern- og nærlys skal fungere helt uavhengig på H4-pærer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tominge Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 sikkert en tilfeldighet med de nye pærene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabaluba Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 funket nærlys me gamle pærer? på H4 pærer så lyser ikke nærlys og langlys samtidig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tominge Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 nei , først forsvant det ene nærlyset så det andre. kan vel utelukke at det er bryteren så lenge jeg får slått på fjærnlys. får sjekke pærene jeg kjøpte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabaluba Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 ja du får sjekke pærene men det kan også være feil i bryteren/kabler/sikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Sjekk sikringer du. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BnsinPawBowl Skrevet Februar 18, 2023 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2023 Jeg har også dette problemet på en Ford Ranger (2015 mod) Har sjekka pærene, de funker på både nær og fjern (kobla til på en testbenk). Har sjekka sikringen, den er ikke gåen, prøve også å bytte sikring, uten hell. Fungere hverken når lysbryteren (på rattet) står i auto eller i manuell. Tenkte det kunne være releet for automatiske kjørelys, men denne har vel ingen funksjon når jeg har vridd bryteren til manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg