Gå til innhold

Hvilken er den grommeste bilen du har kjørt ?

Ranger emnet


Efini

Anbefalte innlegg

Mener jeg har svart på en lignende tråd før, men det var kanskje om kjøreskolebiler, fant hvert fall ingen kommentar fra meg her..

 

Har kjørt Subaru Impreza WRX (Sti ic, kasse osv) 400 HK (Skolebil!) og Mazda RX-8 High power (260 HK)(også skolebil!)

 

Har også kjørt Opel Speedster (null turbo, null kompressor..)

 

Favoritten blant dem er da førstnevnte. Vanvittig bil med sykt pådrag, ligger sykt bra på veien og.. ja. Skulle ønske jeg hadde en sånn!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fiestaen som jeg fikk låne når jeg fikk lappen. Pynta den med biltema teip i Idiotistil 4-5 mnd FØR E30'n fra Mandal... Måtte bare få sagt det... hehe. og hvis du tilfeldigvis leser dette så er jeg ikke sur nei...

idioti1db9.th.jpg[/uR

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å slå fast et par ting.. Flott hvis folk kan holde seg til BILER i denne tråden..og gjerne de uten rød L..

Så hvis vi lar jagerfly, ATV'er og andre firhjulinger, diverse belte- og propell drevne kjøretøy og biler man kun har vært passasjer i holde seg utenfor denne tråden, hadde vi satt pris på det ;)

Skal endre på topic for å hjelpe litt til..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det ser jo ut til at trådstarter ikke spesifiserte bare biler, så jeg skjønner ikke helt vitsen med å moderere så mye.

 

Det er et BILforum, så jeg skjønner hvor han vil hen... Men generelt blir det slettet både innlegg og hele tråder over en lav sko for tida.

 

Jeg har et forslag/spørsmål, Dr_S: Kan ikke dere som skal styre skuta gi et lite hint før dere sletter og herjer? Jeg ser at du har gjort det nå, men det er svært få av moderatorene, super-moderatorene og administratorene som tar seg det "bryet" å si fra først. Ved klare overtramp er det jo greit å bare fjerne hele dritten, men når folk er engasjerte og har en diskusjon på gang, hvor ingen sjikaneres eller henges ut nevneverdig, må det gå an å i det minste gi en "advarsel" før hele tråden ryker?

 

Jeg bare spør...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et BILforum, så jeg skjønner hvor han vil hen...

 

Da er det jo et gedigent feilgrep å opprette 'stripa' om det ikke er lov å diskutere annet enn bare bil. :)

Denne tråden burde heller vært flyttet til stripa om det først skulle gjøres noe.

 

Selv trådstarter nevner jo en stridsvogn som det grommeste, så det er tydelig at han ikke kun tenker på bil..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprekeste jeg har kjørt er nok Bmw E36 M3. Ellers var Skyline R32 GTS også en morsom bil :) Mest kanskje pga. det var første gangen jeg kjørte høyrerattet bil :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forslag/spørsmål, Dr_S: Kan ikke dere som skal styre skuta gi et lite hint før dere sletter og herjer? Jeg ser at du har gjort det nå, men det er svært få av moderatorene, super-moderatorene og administratorene som tar seg det "bryet" å si fra først. Ved klare overtramp er det jo greit å bare fjerne hele dritten, men når folk er engasjerte og har en diskusjon på gang, hvor ingen sjikaneres eller henges ut nevneverdig, må det gå an å i det minste gi en "advarsel" før hele tråden ryker?

 

Jeg bare spør...

 

Jo, selv om dette er et bilforum må vi faktisk daglig minne folka på dette. Har ikke noe med å være maktsyk eller ikke liksom. Men jeg prøver stort sett alltid å iaf PRØVE få tråder inn på rett spor igjen før man stenger eller sletter.

Men dessverre prater man ofte for døve ører..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, selv om dette er et bilforum må vi faktisk daglig minne folka på dette. Har ikke noe med å være maktsyk eller ikke liksom. Men jeg prøver stort sett alltid å iaf PRØVE få tråder inn på rett spor igjen før man stenger eller sletter.

Men dessverre prater man ofte for døve ører..

 

Men denne tråden er vel ikke offtopic?

til og med trådstarter snakker jo om stridsvogner og annet.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår