Gå til innhold

S line grill vs original grill på A3 facelift

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mamma hadde et lite uhell med bilen sin i dag, noe som gikk utover grillen. Det jeg lurer på er om det er noe forskjell på S-line grillen og den originale grillen med tanke på feste og størrelse osv? Ser at det ligger en annonse ute på en finn som selger en grill til facelift modellen, men er usikker på om den passer med tanke på at bilen originalt har S-line front. Og evt, hvis vi finner en S3 grill, vil denne passe uten å måtte tilpasse så mye?

 

En ting til, begge grillene der hvor grøftelysene er har kommet ut av festet sitt, de stikker ut mao. Er det bare noe å dytte tilbake? Er så redd for å ødelegge noe der.

 

Takk på forhånd.

 

Mvh

Dusy

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mamma hadde et lite uhell med bilen sin i dag, noe som gikk utover grillen. Det jeg lurer på er om det er noe forskjell på S-line grillen og den originale grillen med tanke på feste og størrelse osv? Ser at det ligger en annonse ute på en finn som selger en grill til facelift modellen, men er usikker på om den passer med tanke på at bilen originalt har S-line front. Og evt, hvis vi finner en S3 grill, vil denne passe uten å måtte tilpasse så mye?

 

En ting til, begge grillene der hvor grøftelysene er har kommet ut av festet sitt, de stikker ut mao. Er det bare noe å dytte tilbake? Er så redd for å ødelegge noe der.

 

Takk på forhånd.

 

Mvh

Dusy

 

S-line grillen er større så den vil ikke passe, s3 grillen mener jeg er lik som s-line men er ikke 100 %. Ang. tåkelys grillen, det er bare og ta tak i det hullet som er forran og dra til hardt i en brå bevegelse og sette det på plass igjen ved og banke det inn med hånda.

----------------------------------------------------------------

Audi A3 2010 SB 1.6 TDI Sport Ibis white

Concert - Alcantra Sport - Xenon - MFSW

----------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår