audi90q Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Har ern ford scorpio jeg skal kvitte meg med... må skje i løpet av uka hvis ikke blir den skrota Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hvordan motor er det da? 2.0 eller større? Insprøytning eller gasser? Hva skal du ha da evt? Vrakpant? hvilken stand er motoren da? gått langt? onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hey! jeg tarn sikkert jeg om karrosseriet er sånn passe helt. På utkikk etter dører å bagasjeluke hvordan ser de ut da? mye rust eller? bil starter og går for egen maskin? skilter på dem? har du bilder eller? uh, mange spm ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Bilen er en 2,0l og er en gasser... må ha start kabler... eller bytte bateri, stått hele vinteren. selges for vrakpant 1500,- Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Er det skilter på den? Når skal den inn til EU-kontroll? Ser du har en Golf mk1 til salgs også...... Mer info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 litt langt å dra for ei sladdeslede men.. kunne tatt den jeg, mer info :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Vel... er litt små skader på begge biler da det er snakk om jordebiler her.. begge bilene går, og det er mye bra deler som kan brukes igjen senere på noe annet. send meg en pm hvis det er interesant så kan man avtale et sted og møtes for å se på dem.. Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Kan du ikke bare si om det er skilter på dem og når dem evt. skal inn til EU-kontroll...... Regner med at dem er kjørbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 De er ikke skiltet, hakke peiling på når de skal eu godkjennes, er tildels kjørbare men ville ikke tatt dem på veien... det er herje biler da Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg