cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Tenkte jeg skulle montere et sånn H.I.D sett på bilen.. Har funnet to sett her i Norge som er aktuelle. Vet det fins flere men.. Det ene settet er hos mobilsentrum. Hella kit til 8000. BiXenon.. Det andre er hos Racing Power. Bohemen HID heter det.. Også BiXenon, men til halve prisen ca.. 4490,- faktisk.. Spørsmålet er egentli om noen har erfaringer med et av disse settene.. Det frister jo med Bohemen settet, men har aldri hørt om merket. Hella er jo kjent, og har kvalitet.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 er de godkjente da? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 meg og min bror monterte H1 xenon kit på hans A6 nettopp. Settet var fra Acumen? fra torgersen bil eller no. Kjempelett å montere, og lyste meget bra. Kan forsåvidt anbefalesthumpsup Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Kjetilr er de godkjente da? Regner med at iallfall Hella kittet er godkjent.. Men godkjent på bilen blir det jo ikke hvis man ikke har automatisk nivåregulering og lyktespylere.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Kjetilr er de godkjente da? For å få godkjent ettermontering av xenon kreves lyktespyling og automatisk justering av hovedlys... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by rfPolo meg og min bror monterte H1 xenon kit på hans A6 nettopp. Settet var fra Acumen? fra torgersen bil eller no. Kjempelett å montere, og lyste meget bra. Kan forsåvidt anbefalesthumpsup Aha.. Hva var prisen da? :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by nitewlkr For å få godkjent ettermontering av xenon kreves lyktespyling og automatisk justering av hovedlys... jeg vet.. men mange monterer uten å tenke på andre bilister.. dette blender utrolig hvis det ikke er korrekt montert.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Må nesten få det ordentlig satt inn. Ikke nok med at du kan blende andre, men er lysa for lav eller for høy, så får du jo mindre ut av de, enn hvis de hadde vært ordentlig justert. Men begge kittene jeg har sett på skulle visst leveres med monteringsutstyr og alt.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by cyanide Aha.. Hva var prisen da? :) koster 4000,- for H1 og andre enkle pærer. og 4500 for H4... helt lov er det nok ikke desverre:( Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Fant nettsida deres. Skal ha BiXenon når jeg bestiller.. 5900,- Har jo '1000-metringer' nærmest grillen med H3 pærer. Skulle jo hatt der og men.. :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Vet ikke så mye om kvaliteten på kitet til Racing Power, men var i kontakt med dem for en stund tilbake, og fikk da opplysning om at de leveres med TUV-godkjenning. Vurderer dette settet til min bil også, men jeg er ikke interessert i å ha et par stygge lyktespylere på den nye fangeren min, så det kan nok hende jeg dropper hele greia og går for 100w-pærer med 5000K lysintensitet istedet. :rolleyes: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Okei.. Tror jeg også kommer til å bestille BiXenon fra racingpower. Har lyktespylere orginalt på bilen min, men det hjelper jo ikke hvis man ikke har automatisk nivåregulering :D Men det kan være kjekt med lyktespyling. Har hørt at biler med xenon er plaget med at snøen ikke smelter fra lyktene siden de avgir så lite varme. Er jo bare 35 watt. Har xenon-look pærer nå.. 90/100w og 100w rally pærer på '1000-metringene'. Sinnsykt godt lys, men ikke det samme som xenon. Dessuten regner jeg med at reflektorne tar kvelden etterhvert. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 er det din bil disse lyktene skal monteres på? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Jepp.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 http://www.multicom.no/ har også Hella BiXenon kit.. Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg