Meself Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hei, vudere kjøp av denne audien. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=26625779 Noen som har en formening om denne? Bra eller dårlig? Noen jeg burde se etter? Takker for svar! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Ser ut som en fornuftig pris.Det du kan sjekke selv er å ta av oljelokket på toppene for å sjekke slitasje på kamstålet.På 180hk skal det normalt ikke være spesielt med slitasje,men enkelt å sjekke iallefall.Se etter om lakken er boblet noen steder.Audi har 10 års garanti mot sånt såfremt det ikke er gjort noen reperasjoner på karosseri o.l på ikke merkeverksted.Slitasje ved evnt steinsprut bak hjulene dekkes ikke. Bilprospektet ser ellers ganske fint ut.Verdt en tur å tittet på ja :-) Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 takker. vet noen hva forbruke på denne 2,5 tdi motoren er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Hvis du er ute etter et rimelig forbruk så er vel 1.9 motoren alternativet, men mange ganger kjedeligere. Denne er sterk og bruker vel overkant av literen på blandet kjøring og 0.7 på lengre kjøring. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 okey, det e såppas ja.. va og så på den i går. så veldig bra ut. men va ett par feil på den som æi så, temperaturen greide ikje å holde 90grader, låg i mellom 60 og 90 grader. Og lyset innvendig skrur seg ikje på når du åpne fører døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Nå er vel Audi 2,5 TDI en av de ganske få biler som If mener det er så mye feil med at du ikke får bruktbilforsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Nå er vel Audi 2,5 TDI en av de ganske få biler som If mener det er så mye feil med at du ikke får bruktbilforsikring? Kom med bevis på at det er tilfellet og post det her takk!!!! Makan til tøv! Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Alle Audi med 2.5 Tdi motor (visse utgaver av A4, A6 og Allroad) førstegangsregistrert før 01.01.2005 og alle S- og RS-versjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Har sett litt på denne audien også. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26279870 Skal dra og se på den i morgen. Noen som har formening om denne og kanskje? :) Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Alle Audi med 2.5 Tdi motor (visse utgaver av A4, A6 og Allroad) førstegangsregistrert før 01.01.2005 og alle S- og RS-versjoner Så min 2000 modell 2.5tdi skulle ikke IF ha hatt i sitt register da?? I min tid hos If har jeg vært borti 3 saks/kundebehandlere og det har aldri vært noe tema i det hele tatt. RS og S bilene med ungdommer bak rattet møter vel generelt litt skepsis i selskapene pga ytelse, men at det skal være på bakgrunn av noen mandagsutgaver av en 150hk tdi motor mellom 99-01 forblir bare tullprat for meg såfremt det ikke legges frem informasjon av troverdig karakter i form av IF sine regler angående disse modellene som et par henviser til her. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Så min 2000 modell 2.5tdi skulle ikke IF ha hatt i sitt register da?? I min tid hos If har jeg vært borti 3 saks/kundebehandlere og det har aldri vært noe tema i det hele tatt. RS og S bilene med ungdommer bak rattet møter vel generelt litt skepsis i selskapene pga ytelse, men at det skal være på bakgrunn av noen mandagsutgaver av en 150hk tdi motor mellom 99-01 forblir bare tullprat for meg såfremt det ikke legges frem informasjon av troverdig karakter i form av IF sine regler angående disse modellene som et par henviser til her. Det det er snakk om her er en bruktbilforsikring..... og regner med at du ikke tror det er en vanlig kasko forsikring. Ifs bruktbilgaranti tar utgangspunkt i en verksted-test som koster opptil 950 kroner. Selve garantien koster ytterligere 1080 kroner. Den varer i seks måneder eller i 8000 kilometer. Verksted-testen avgjør om If vil gi bilen en bruktbilgaranti eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ser ut som en fornuftig pris.Det du kan sjekke selv er å ta av oljelokket på toppene for å sjekke slitasje på kamstålet.På 180hk skal det normalt ikke være spesielt med slitasje,men enkelt å sjekke iallefall..... Minst like mange med 180hk som får det problemet, det gjelder alle motorkoder som starter på A, motorkode som starter med B (kom i 03 eller 04?) har annen topp og skal ikke være like mye påvirket av det problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Kom med bevis på at det er tilfellet og post det her takk!!!!Makan til tøv! Her er bruktbilene du skal styre unna | broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hehe, ja det er ikke bare-og-bare å eie denne bilen, men mistenker at jeg kommer til å skaffe meg en likevel en dag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hehe, ja det er ikke bare-og-bare å eie denne bilen, men mistenker at jeg kommer til å skaffe meg en likevel en dag :P Sitter med akuratt samme følelsen for Audi generellt! :P Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg