Gå til innhold

æøå ÆØÅ klusseduller i nye innlegg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

?! => � � � <= ?!

Hah, dere skulle ha sett dokumentaren Garantert kort levetid - Produsenter reduserer levetiden p� produkter for � �ke kj�pehastigheten. Synd den er vekke fra arkivet. P� en brannstasjon i USA henger det ei p�re som skal ha brent i hundre �r. Det fantes (og finnes?) et lysp�rekartell hvor f.eks Osram fikk Europa og (Penn?)Sylvania tok USA eller �ssen det var. Og de ble enige seg i mellom om � senke levetia fra 2.500 til 1.000 timer for � selge enda flere lysp�rer.

 

I andre enden fant de et kj�leskap laget i DDR, eiern kj�pte det nytt og b�de det og lysp�ra inni funka fortsatt. Plan�konomi hadde ikke baare ulemper! Bare se p� bilene derfra, de ble ogs� laget for � vare. Onde tunge vil og ha det til at Volvo sluttet � lage Amazon fordi de varte for lenge.

 

Dokumentaren ble for�vrig til pga en simpel printer som streiket etter 18.000 utskrifter. Billigere � kj�pe ny enn � fikse m� vite. L�sningen ble el- og printkortskjemaer funnet p� nettet, en hack/fix/patch fra en russisk hacker som nullet ut timern/telleverket og vips; en str�ken printer og en sabla skremmende god dokumentar. For en verden vi lever i. :(

 

PS! �vrigheta bryr seg ikke om milj�et. De vil bare ha pengene v�re og samtidig holde oss nede i driten.

Dette er andre gangen dette skjer meg. Flere som sliter med det samme? Det gikk noen dager fra forrige tilfelle så det er ikke noe som har klikka totalt hos meg nå i kveld. æøå ÆØÅ :assman

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 - søk på æøå ÆØÅ testing testing (svar = hemmelig pemmelig.)

#2 - Deres formening om gamle biler i drift

 

EDIT:

#3 - http://www.bilforumet.no/andre_forum/annet-bilrelatert/266830-fornening-om-gamle-biler-i-drift.html#post2794179 (Der fikk du TO ting å ta tak i. ;) )

#4 - Der du vet sola aldri skinner. (Rom 101 (05.02.2011 ca 11:30))

Endret av Skody
Forsøk på å etablere et mønster

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Finner dere noe ut av dette, det skjer jo igrunnen så ofte at det burde kunne finnes ut ville jeg tro.

 

Sikkert litt idiot spørsmål, kan det være serveren til BF som ikke takler skandinaviske tegn?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ment å være negativ mot admin altså, begynner bare å bli grådig lei av å bruke 15 gnager lenger tid på å lese innlegg enn ellers..

 

Virker som problemet oppstår oftere hos andre enn hos meg selv. Hender det skjer hos meg men det er bare de eldre innleggene.

 

Burde prøve å finne en oppdatering av forum versjonen som støtter skandinaviske tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår