-Shark- Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 (endret) Har en komplett automatkasse til en 300 motor sittet i en 92 modell 124, 4matic Den er komplett med Converter og waiere. Hadde gått ~ 200 000km før den ble tatt ut av delebil, av en bekjent. Nr på kasse kommer så fort jeg får lest det av. Alt ser tett og fint ut, og bilen ble kjørt uten problemer før den ble plukket fra hverandre. Altså en flott girkasse uten problemer. Selges billig, pga mangel av plass! Kom med bud. Endret Februar 4, 2011 av -Shark- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Her er det noe som ikke stemmer, 230E kom aldri med 4-matic, kan det være til en 230GE(som jeg trodde kun fantes med manuell), eller er det kanskje til en 300E? Hva er girkassenummeret om du ikke vet. i 124 var det kun 300E og 300DT, samt ett fåtall 300D(selvfølgelig også i T-modell) som hadde 4-matic. Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 ah, beklager. Det må være til en motor- 300Te? Samme som jeg har i 124 min. Skal sjekke nr, hvor pleier dette å stå? Beklager, men fått dårlig info, og ikke akkurat helt dreven på Mercedes enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 På en planslipt flate rett over girkassas bunnpanne. Kikk etter ett langt nummer,d er det kommer 6 siffer som lyder 722 3XX, det er disse tallene som er interessante, og kan fortelle hva den hører til og kan brukes til. Ikke at jeg skal kjøpe, prøver bare å hjelpe :-) denne bør være mulig å få solgt om du vet at fordelingskassa er tett og fungerer. Vil anbefale deg å oppdatere tittelen på første innlegg. Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Takk for hjelp. Leser av nr og kommer med det i morgen. Hva er ok pris for en slik kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Post oppdatert med fabrikasjonsnr stemplet på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Er kommet et bud på 3000,- Ingen som er interessert i 4 matic kasse som tåler MYE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Har også en rekke andre deler til 124. Nivådempere bak, disse er svindyre nye! Disse er ikke gamle heller. Går billig Radiator til 124 Vinduspussermotor forran, komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Solgt, tråd kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Stenges... Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg