Zeroo Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 hei, jeg har en ford mondeo 95 mod. jeg lurte på om jeg får bilen EU- godkjent hvis jeg skjærer eller lager hull i metallplata som ligger under hattehylla. den er ca 1-2 mm tykk. Siter Ford Mondeo- 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 hei.. eg har selv kuttet ut hull til noen 6*9" høyttalere i hattehyllen på mondeoen min(o2mod). de sa ingenting om dette når eg eu godskjente den på ford verksted...den er vell med å avstive men var ikke noe problem å få den godskjent.. du kan jo ta å sende en mail til ett ford verksted å høre så er du bombesikker.. håper dette var til hjelp=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 den delen kan du nesten fjerne før dem reagerer. den delen har ikke noe med sikkerheten å gjere bortsett fra å holde ting i bagasjen ved en kolisjon... berre kapp men på eget ansvar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg