CorraDon Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Helt sinnsyk bil CorraDon. Det må jeg si, du har gjort en helt fantastisk jobb her! Det skal du ha. Må nesten møte deg en gang jeg altså å få sitte inn i en så utrolig sinnsvill bil som det der:) Hadde virkelig vært noe! :D Hehe, takk takk! Morro å høre at folk liker bilen! Har byttet motor nå da, så nå er den så å si original, kun filter, eksos, rs-utløp og chip, men er fortsatt absolutt morro å kjøre! Bor jo i Sarpsborg nå, så det skal vel la seg gjøre!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hehe, takk takk! Morro å høre at folk liker bilen! Har byttet motor nå da, så nå er den så å si original, kun filter, eksos, rs-utløp og chip, men er fortsatt absolutt morro å kjøre! Bor jo i Sarpsborg nå, så det skal vel la seg gjøre!;) Hehe, har orginal motor selv jeg. Bortsett fra filteret og eksosanlegget da. Har ikke fått chippet min enda. Er det så mye vits egentlig da? Hørt at det er ganske liten vits på bensin biler generelt.. Men har ikke prøvd det jeg så kan ikke helt uttale meg! Ja, særp ja! Ikke så langt unna det;) Hadde vært jævlig fett å rulla litt i den bilen din, hehe. Hva er rs-utløp? (Litt nybegynner når det gjelder mekking!) Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kan det stemme at jeg så bilen din på en skole i sarpsborg for et par uker siden når jeg var der på jobb? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kan det stemme at jeg så bilen din på en skole i sarpsborg for et par uker siden når jeg var der på jobb? Jepp, stemmer nok det, på Hiof, må studere litt og;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 wow blitt særeping av deg å? hehe Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 wow blitt særeping av deg å? hehe Jepp, har startet på HiØ, så blir der nede noen år nå;) Særp = Verdens navle vet du:) Er en del corradoen her nede da, samt fredrikstad og rundt der! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 yo gangsta:D Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg