Gå til innhold

nye bilder fra prosjektet

Ranger emnet


froorf

Anbefalte innlegg

Originally posted by ballefink

Knallrått!

 

Mulig du har skrevet om dette før, men....blir det alpin-hvit eller?

 

Har du sandblåst innvendig?

 

Mvh

Kristian

 

fargen heter "Blue pearl mica", fargen må sees med egene øyne for og se fargespillet i den. har enda ikke klart og ta et bilde som fanger overgangen på en god måte.

 

bilen er ikke sandblåst innvendig, men den skulle kansje vært det. den ble stående ute en tid i fjor høst under en bil presening. Det lurte seg alikevel inn litt vann som resulterte i rustflekker.

dette ble effektivt stoppet med ferrobet. (ble en smule missfarging i lakken der hvor jeg smørte på.)

 

-frode

 

 

se også andre prosjekter som jeg er involvert i :

link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svaggen

hellau!

 

Lurte på hvor mye du måtte ut med for alu platene...

 

platen kostet ca 1300, dette var med rabatt. husker ikke hvor mye rabatt jeg fikk men har en anelse om at det var mye. Tror en plate har en veiledende pris på ca 2000. (platen er 120cm* 300cm)

 

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svaggen

thank`s :D

 

vet ikke hvordan du har festa platene dine.

Jeg for min del tenkte jeg skulle forsenke hulla,

å skru dem fast med torx eller umbrako senke skruer.

Ser lissom "skikkelig og solid" ut da:)

 

jeg har også tenkt og feste de som du sier. har borret hull/forsenket ferdig en plate. mangler litt finpuss på den andre før jeg får den inn. Platene blir forresten ikke festet før bilen blir lakkert. så ikke før ca 4 uker .

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår