Gå til innhold

Opel omega 2.5 td

Ranger emnet


Quattr0

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Opel Omega 2.5 TD Stasjonsvogn 2001 modell, 5 seter, alt av utstyr, xenon kjørelys, el-speil, 4 el-ruter, AC foran OG bak i bilen etc.

Den har blitt brukt som varebil Trondheim-Oslo siden den dagen den rullet ut av fabrikken så kjørelengden på den er 565 000 km. Jeg vet at disse bilene egentlig er verdt en del pga. stor bil med stor motor og mye utstyr, så ut i fra Finn.no og AutoDB ligger de på 80 000,- og oppover, men ingen av de har gått så langt som min, så hvor mye skal jeg selge den for?

Gjerne send PM eller svar om du har noen tips til pris eller er interissert :)

 

lkfdslfds.jpg[/img]

Endret av Quattr0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en akkurat likedan bil selv som er gådd 140 000. eneste forskjellen er at det er en 2.2 bensiner jeg har da. min ligger på litt over 90 k i pris.

 

ligger jo en på autodb til 42 lapper som er gådd 336000 så en omega som er gådd i saltlake og er gådd nesten 600000 ville ikke jeg betalt mere enn 20000 for ;) hva har du lagt den ut for da?

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe på rundt 40-50000,-

Såfremt alt er i god stand. Sånn sett så er ikke km-standen så veldig avskrekkende, iogmed at den har gått på ren langkjøring, utifra det du sier...? Om alt av store slitedeler er byttet som de skal, tror jeg absolutt ikke dette er en bil man skal være redd for å kjøpe.

Kan få mye bil for pengene.

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså der er faktisk INGENTING galt med den utenom at de langlysene som er satt på eksternt på grillen ikke er koblet til, og kilometerstanden selvsagt, ellers er det absolutt ingenting galt med den, baksetene har så å si aldri vært i bruk siden den har vært registrert som to-seters i over 9 år. Så for å si det sånn, det er bare det at den har gått så langt som er galt, så jeg sliter veldig med å sette en pris på den, noen sier 10 000, andre sier 60 000. Og jeg er meget usikker på hvor mye den er verdt.

Jeg vil tippe på rundt 40-50000,-

Såfremt alt er i god stand. Sånn sett så er ikke km-standen så veldig avskrekkende, iogmed at den har gått på ren langkjøring, utifra det du sier...? Om alt av store slitedeler er byttet som de skal, tror jeg absolutt ikke dette er en bil man skal være redd for å kjøpe.

Kan få mye bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har ikke satt noen pris enda, men jeg vet hvertfall at om jeg ikke får en grei nok pris så er det ikke verdt for meg å selge den, for som sagt den er godt utstyrt og har en bra motor som tydelgvis holder veldig lenge. Men om du har noe prisforslag så er det bare å komme med det :)

edit: jeg kunne kansje tatt den. så hadde jeg hatt delebil...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår