Dernel Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 I audien min har jeg elektrisk kilmanlegg, som sluttet å virke her om dagen. Greia er at når jeg slår det på med manuell styring, så går ikke viften i det hele tatt, slik at det derfor ikke kommer verken kald eller varm luft. Det høres ut som viften prøver å starte, men at den ikke greier det. Har sjekket alle sikringene og det er ingen av dem som er gått. Så da lurer jeg på om det er noe jeg kan sjekke selv før jeg igjen kjører den ned på verkstedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Greia er at når jeg slår det på med manuell styring, så går ikke viften i det hele tatt Så det du mener er at den starter på auto? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg