nollie1982 Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 noen som vet om noen som chipper denne bilen ganske billig? vet dere om noen andre trimme alternativer? ikkeeffekt anlegg og sånn, men sånn hjemme mekk tuning.. :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JohanM Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Er det bensin eller diesel du har? Kikker etter en grei chip til min 2.0 HDI som jeg får om en god uke, og fant en som virker interesang som man enkelt monterer selv :) 2500,- til diesel og 3250,- til bensin. Jeg har ingen erfaringer med dem, så jeg håpte kanskje noen med peil på chip leste dette og kunne si ja eller nei til en slik chip :) http://www.bestchip.no/index.php?menuid=7&expand=7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg