Knusern Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Jeg har en sierra og den har 5 1/2" standard i døra. Er det stress å skifte ut til 6,5"?`Dybden er 13 cm i døra. Holder det med å utvide eller må jeg bygge døra ut litt? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Knusern Jeg har en sierra og den har 5 1/2" standard i døra. Er det stress å skifte ut til 6,5"?`Dybden er 13 cm i døra. Holder det med å utvide eller må jeg bygge døra ut litt? Det enkleste er nok å fore ut littegranne ja... :-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hvis du vet dybden på elementet er noe mindre enn det går det jo fint ;) Men det er vel vanlig praksis å bygge en liten kasse eller hvert fall en rundt flens i MDF som du skrur elementet fast i... så blir det hvert fall litt bygget ut. Ser greit ut også. Men å bygge kasse blir ikke såå pent spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Om du har søpplekasse i døra, kan du jo lage en liten MDF sak, som kan holde på 6,5"... Som f.eks no slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 jeje, ble så mye stress så jeg dreit i det. Har nå kjøpt et 5, 1/2 Focal frontsett. skulle visst være veldig bra Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg