renegade77 Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Fant no felger fra 02 v70 som æ lurte på æ kjøpe. men passe dem på 940en? boltsirkel e jo samme, men innpressen er 49. mens 940en har 25. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Hei og velkommen til BF. :) Vennligst bruk nynorsk eller bokmål som skriftspråk heretter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 må bruke spacere ja, bruker 30mm spacere fra styling tech selv...er nav på disse. Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Jeg kjøpte 25+30mm fra http://www.manton.se/. Billig(st?), bra og topp finish og kvalitet! Fikk tilogmed levert de fraktfritt langs E6. :thumb Disse med pinnebolter har også navsenter som bærer felgen. Ellers er det bare å klemme på litt ekstra så du virkelig får fylt opp og ut buene på vogna. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renegade77 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Takker så mye. Skal se om jeg henter dem. Har nå bare kapsler i dag. Stygt som juling:) Beklager det med dialekt skriving. Sjønner at det kan være vanskelig og forstå hva man skriver. Kan ikke love, men skal prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg