Jettamk2 Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) hei hei alle sammen tenkte å legge ut Jetta Mk2n 1.8 min her 92 mod med litt tips and tricks på ting som jeg lurer på. den har da gått usle 123.000 km å vært i eie av Bilmekanikere på Møller. så standen på den vil jeg si er ganske bra :).fått på 90 fangere og leppe + senkesett. satt inni et fullt hertz anlegg som ikke syns noe serlig så prøve å holde bilen orginalt med skjermbreddere og fangerne som mulig!. eneste jeg var utrolig uheldig når jeg hentan at på veg hjem var det ca 1 mil igjen så kom det en isklump av en bil foran meg som smalt oppi hjulbuen å bretta skjermbredderen bakover :(. skulle gjerne hatt noen nye vet noen om en god side å sjekke ?. så skal jeg sette på et effektanlegg helst fått taki Dtm stuss også :). interiøret et helt og pent uten en ripe i setene. kanskje en mer sportslig grill uten emblemer?. gi meg flere forslag på hva som passer fra golf til jetta 2 tenkte også å legge om fra jetta til Golf 2 front. kanskje med GTI front med 4 lykter. Øystein Dette er altså bilen min så langt så godt :P [ATTACH]20888[/ATTACH] [ATTACH]20889[/ATTACH] [ATTACH]20890[/ATTACH] Endret Januar 26, 2011 av Jettamk2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 den var pen :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Takk skal du ha :) sliter med å finne ekstra sett med Skjermutbyggere da :/ om jeg ikke vil betale 1000 kr pr stk fra tyskland + frakt.. sukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaaag Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 kvitte deg med hengerfeste og så hadde det blitt helt topp :P Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 er til salgs desverre :) 18000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 nye bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Bildene virker ikke:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 prøv å klikke inn på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 DA er denne bilen plutselig blitt et prosjekt da jeg tok av mesteparten av plastikk :P fant jeg et hull i kanal fremme og en bulk bak. en litt spist på av rustmonsteret hjulbue bak men dette er enkle saker :) har det meste som skal til nå. kjøpt inn nye baklykter,ny bakluke..( så ut som kakemonsteret har vært der å tatt en bit) så konvertere til golf front... så fant jeg sikkert de kuleste front lyktene jeg har sett på lenge!. bilen er nå pusset ned og er snart klar for litt lakkering over rusten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Skal hente noen nye deler ila uka. ny bakluke,nye front lykter,konvertering til golf front med single lykter,dvs grill å innsatsplate el ka d hette, ny bakluke nye baklykter :) oooog de svarte høytaler panelene i dørsidene fremme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Nå har bilen stått i nesten 2 måneder og jeg måtte bare ta den med ut fra verkstedet på gården min for å se hvordan det blir :). sånn ser det ut så langt. lagt opp helt nytt eksosanlegg til bilen fra simons, tektylert hele bilen under. justert dempere litt mere opp fremme,nye blink lys fremme,skifta hele stål konstruksjonen inni 90 fangeren bak(rusta ihjel) nye orginale baklykter istedet for de ufyselige heimelakkerte som sto på.., lakkert en del på bilen,fått på sommerfelgene, bygd om til golfront med lykter fra sonar. skal begynne poleringen snart :) [ATTACH]23053[/ATTACH] [ATTACH]23054[/ATTACH] [ATTACH]23055[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 mer og mer har blitt ordnet på denne bilen... seneste bildene er faktisk gamle !!! :( skal legge ut litt mer oppdatert- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Ble dritfett! Elsker Golf-front på Jetta! :D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettamk2 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 "Nye" bilder.. etter disse ble det gjort litt til men jeg må få tid til å få tatt bilder :) kan nevne dobbel utblås påtter fra EUS performance, VW senterkopper, justert senk , ny emblem fri grill :) og hvite blinkers på side. [ATTACH]24605[/ATTACH][ATTACH]24606[/ATTACH][ATTACH]24607[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg