corsaforever Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 (endret) Opel Corsa World Cup utgave med 1.6 16v motor med 109hk Bilen (vurderest) nå å bli lagt ut på salg, da jeg skal begynne nytt prosjekt =) Som dere kan se i tråden, så har det skjedd mye forandringer med bilen, og mye nye deler på den, Bilen blir solgt EU godkjent, og Godkjent Justerbart senkesett, Remus eksos i vognkort, RH 15" felger/orginal felger følger også med gode dekk Godt Service hefte. Ingen Feil eller mangler på bilen. Ingen Rust. Alle kvitteringer følger med Orginal Fangere følger også med. Bilen har nå gått 168 000km Har ikke bestemt meg for en avgjørende pris enda, men om noen er interisert så er jeg åpen for bud. Skjekk tråd for bilder og oppbyggings historien http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/corsa/209435-corsa-world-cup-nr-2-1-a.html Endret Januar 24, 2011 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 (endret) Noen bilder Endret Januar 24, 2011 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 hmmm. eg sku hatt den ;) kass pris? har kanskje en som e litt gira.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg