Lord Gryphon Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Har lyst på ny bil og kom gjenom en kompis borti en Starion. Vet ingen ting om bilen bortsett ifra at den er rød og skjermbreddet. Dama som eier den hadde sagt 85000,- for bilen ikke prutbart. Hva kan jeg vente meg da. Er det en fin bil? Bør den være i veldig god stand til den prisen. Er det en vanlig pris for en helt vanlig brukt bil? Rettoglsett hva får jeg viss jeg kjøper den? Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hvordan mod er det? Jeg kjøpte min for 50k og det er en 1986 mod uten breddinga. Bilen er lett fet med breddinga. Er det en 2 liter eller 2,6 liter? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Vet ikke noe om bilen jeg. Hvilken model år finnes den i da? motor alternativer? er alle med turbo? Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 sikkert 80 talls års mod ettersom du får den for 85k vil jeg tippe Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Lord Gryphon Vet ikke noe om bilen jeg. Hvilken model år finnes den i da? motor alternativer? er alle med turbo? Finnes fra 1980 til 1989 tror jeg... om jeg ikke husker helt feil. Motor 2l Turbo og 2,6l Turbo. Hør med Robert på forumet han har en starion oxo, + at åge har peiling på dem. Meg er litt rusten for øyblikket, men sikkert sjekke litt for deg. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 De ble produsert til 1990, og fikk forbedringer hvert år.. så jo nyere jo bedre.. I norge ble det kun importert 2 litere, men det er sikkert en og annen 2.6 liter der ute og.. Dette står da i vognkort. Turboen bør kontrolleres. 85 lapper bør gi en meget bra bil vil jeg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg