stenerzen Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hei. Har en 1997 318i Touring, alarmen har begynt å gå av i dag sånn helt uten noen grunn, går ca 7-8min fra jeg låser den til alarmen går, til tider går det bare ett parr sekunder fra jeg låser til den går. Har ikke peiling på hva detta kommer av, noen her som har vært borti samme problemet?? Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Original alarm eller ettermontert(Defa, bosch)? Det vanligste er at en dørbryter eller panserbryter er dårlig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 orginal. trur jeg har funnet ut av problemet, brytern på panseret, prøvde å bøye den litt opp og da blei ting bedre. Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg