Gå til innhold

Felger Subaru L-serie, pickup og lignende

Ranger emnet


Thorgal

Anbefalte innlegg

Felger kan være vanskelig, mener spørsmålet har vært oppe før. Mener det er bilde av originale alufelger til L-serien her: http://www.bilforumet.no/subaru/223296-subaru-felg-renovering.html

 

Både pick-upene og forløperen til L-serien, serie 2 (stort sett kalt 1800) ble levert med Weissbarthfelger, med forkrommet senterkopp, disse er langt lettere å få tak i (Jeg har blant annet 4 liggende om det skulle være interessant) Tipper man kan få bra resultat ved å lakkere opp slike i hvitt som originalt, eller sølv. De amerikanske utgavene av 1800 ble imidlertid levert med alufelger, så du kan kanskje finne noe der, men med frakt tipper jeg det blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Peugeot 504 og 505 har også 4/140, men "bygger noe lengre ut" som en skrev... ikke nødvendigvis noen ulempe utseendemessig, men innpress/sporvidde kontra lovlighet bør jo sjekkes da. Men da kan du også finne 15", men styr unna TRX-felger; ikke lett å finne dekk til de lengre, og om Subaru'en din liker TRX-dekk er også en vurdering.

sell-replica-wheel-for-peugeot-504-and-505-pcd-4x140-ningbo-wuhuan-international-economic-trading-co-ltd-_B2564348-20100325230820.jpgsell-wheel-for-peugeot-505-ningbo-wuhuan-international-economic-trading-co-ltd-_B2564348-20100325225455.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcTjVQJxLyrM3evwjZpIesA9dNLjjkEt-gbxNbqGUkDY1kh7HUFH&t=1

 

wheel.jpg

 

peugeot504coupev68rc.jpg

 

3193500018_large.jpg

Endret av TransMedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Nå er jeg usikker på innpresset på disse, men det kan være at en spacer kan brukes for å endre boltsirkelen, dog innbiller jeg meg at de har relativt høyt innpress.

 

Vet om folk som har sveiset om boblefelger for å kunne bruke 15" dekk(stål) da de og har en relativt stor boltsirkel

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Passer rett på de 14" der, jeg har dem på min pickup :).

Kjører med 185x70 og da skraper det litt i forskjermen ved sving, bør nok ha litt lavere profil.

 

bilde099.jpg

 

bilde100.jpg

Endret av Kesku

Kenneth Hoff Skulstad

70 mod. med dilla på Tamiya.

Ellers kjører jeg 1:1 BMW E60, MB B-klasse 180CDI, Subaru Pickup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår