Satanoperca Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei har en 2000 modell Passat ...får ikke skrudd av viskerne. den posisjonen som de skal være stille i er borte... setter jeg den der går de hele tiden !! Kan dette være komfort modulen som er fuktig??? ligger etter hva jeg har skjønt under førersete(?)er det mye jobb og komme seg dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Det er ikke vanskelig å komme til. Bare å røske ut plastlisten i dørkarmen (evt. løsne en skrue ved forkant av døra) og så gå under teppet. Modulen ligger rett foran setet. Jeg hadde et problem her om dagen at ikke bakviskeren ville stoppe. Jeg mistenker egentlig mest den spaken man regulerer viskeren med, men problemet forsvant av seg selv så jeg vet egentlig ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 heheh det har vært sånn i ei uke til i dagmorges....da var det ok ...så får se hva som skjer ..men har den modulen noe med viskerne å gjøre??? Ser jo at frua ikke er like nøye med å få snøen av beina når hu går inn i bilen å den smelter jo selføgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 har prøvd etter beste evne å lese litt på koblings skjemaet i Haynes boka ...kan ikke finne noe som sier at komfort modulen har noe med vindusviskerne å gjøre ...derimot er det rele en forsinker boks og selve hendlen...vet ikke om det sitter noe i motoren som kan gjøre at det skjer.... noen som har en hendel liggene???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 ser på skjema at det går fler kabler inn på visker motoren ...kan noen si meg om det sitter noen funksjon for hvordan denne skal gå i selve motoren ..intervall...sakte ..fort...eller sitter dette i bryter og en eller annen boks noe annet sted i bilen...har lett rundt uten å finne noe fornuftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 tok litt tif før jeg fikk tid til å gjøre noe..... men bytta motoren men det hjalp ikke...røska litt i kabler ingen hjelp....fant releet åpnet dette ser fint ut ..kan dette ha blitt svekket??? litt merkelig det er kun der hvor hendlen skal stoppe alt viskerne går ..noen forslag eller er det hendlen?????dvs bryteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 som sagt ble ikke veldig mye bedre .....viskerne slår nå 9 slag (hver gang) når bilen blir startet og stopper først midt på ruta starter de og nye 9 slag for å stoppe litt lengre ned så nye 9 slag ennå lengre ned før en siste gang med 9 slag før de stopper der de skal stoppe... hva styrer egentelig dette???? noen som kan svare???? har som sagt prøvd med 2 motorer med likt resultat... er litt forvirra nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg