reedsx Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei Har en 2001 vectra b hvor jeg har montert h3 xenon kit i grøftelys... etter kun få dager med kjøring begynte det høyre lyse å slukke... Men det er bare å skru av å på grøftelysene så funker de igjen..men etter kort tid slukker det igjen... Har merket at viss jeg lar grøftelysene stå på i 5-10 min uten kjøring vil lysene holde lenge, men etterhvert vil det høyre lyset slukke..igjen.. Lei av å trøkke som en mongo av å på me grøftelysan... ka gjør æ? Dårlig jord? Dårlig spenning? gåen pære? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Dårlig jording. ;) Opplever sikkert litt "blinking" av og til vil jeg tro? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reedsx Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Ikke sånn veldig blinking, men flimrer av å til, bittelitt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg