båten Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Har en Skoda Oktavia 1,6i 2003 med BFQ motor. Når jeg stopper motoren går kjøleviften i ca 20 min. Er det noen orakler her som vet hva som er galt? Og hvor er kjølevannføleren plasert på denne motoren? MVH erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Familiemannen Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 På min -05 Octavia 1,6 MPI går kjøleviften i ca 30 SEK etter jeg har slått av tenninga.. Skal det være sånn? Siter 2005 Skoda Octavia STV 1999 Ford Focus STV 2005 Smart ForFour Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Det er normalt at kjølevifte går en stund når motoren stoppes, men vanligvis ikke mere enn et minutt eller to. 20 Minutter er mye. Temp sensoren sitter på innsiden av radiatoren, venstre side av bilen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg