bruun91 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 hei jeg satt å så på å kjøpe meg en 4x4 så lurte jeg på om det skulle bli en hilux eller en pajero hv ville dere gått for??? MVH Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Sånt generelt sett ville jeg valgt Hilux.Men det spørs jo på hvilke modeller av de nevnte du ser etter da, og hvilket bruksområde/behov du har. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hilux, definitift. Mye mer solid oppbygging på de. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hadde absolutt gått for hilux! nå vet ikke jeg hvordan nyere pajero er, men jeg vet hvertfall at de gamle 1985 og litt framover var girkassa noe dritt! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 kommer helt an på hva du skal med den.... skal du kjøre fra A til B på snødekte veier, eller skal du ka den som arbeidshest.... eller skal du ut i terrenget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg