Gå til innhold

76 Taunus selges

Ranger emnet


kjellcorp

Anbefalte innlegg

Har en veteran bil tilsalgs. ford taunus 1976 mod. sitter 2.3 motor i den, må stilles litt på tomgangen\gasseren ettersom den går litt høyt og ujenvt. bilen er heller ikke den peneste å se på. er sånn rar grønn farge og litt svart her og der etter rusta er tatt på den. eneste rusta som er funnet er frontplata(helt nederst) men er satt på leppe fra forrige eier så rusta ikke synes. så for å få den strøken så må det litt sparkel og lakk på den. Noe galt med lysene og varmeapperate er det også, men burde være en smal sak og fikse ettersom det er minimalt med elektronikk på disse bilene... hva det er vet jeg ikke, har ikke hatt så mye tid til å se på det ettersom jeg er i militæret. Men har hatt påkost på nytt eksosanlegg på bilen(2 tom)Girkassen har ikke 3 giret sitt lenger, tror det er en låseplint i kasse som er gått, noe som skal være lett å fikse.(5 trinns kasse)

bilen er eugodkjent til 2012. Har kun vinter dekk til den som er brukt en halv vinter..

 

bilder kommer. send pm for mere info.

kontaktes på mail eller pm her inne

km.ringstad (at) gmail.com

Endret av kjellcorp
la til tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, hva er det dere ønsker for denne bilen, en ca prisantydning er lurt å få med.

Dette med 3.giret kan jo være en liten rørsplint, innbillte emg at da burde 4. giret og være borte, men det skla jeg ikke være skråsikker, men kassa må ut for å ta v lokket på toppen å fikse det.

 

Frister nesten litt, disse er jo tøffe, og har jo 2.8 og 5 trinns stående :-)

 

Hva er orginalt av motor i denne og hva er godkjent?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

har jo en liten bak tange på det jeg må ha igjen for bilen. Hadde egentlig lagt salget på hylla ettersom jeg begynte å fikse den å er godt på vei og at det er jo ganske tøffe biler som du sier. Men med riktig bud så kan det jo alltids vurdere det.

Stemmer nok det med 3 giret(at det kan være rørsplinten) 4.giret er der det også.

 

det som er orginalt er 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår