Kimmenanders Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hei. Jeg har en Mercedes Benz Cklasse 220 disel 94 mod. Vindus viskeren slutte plutselig og fungere, kan høre at motoren går, men viskeren er og blir på samme posisjon. Er det stor jobb og sjekke dette ut? jeg tror det er noe som er løsnet i "drive verket" på vindusvisker motoren. Er det noen her som har en løsning på dette? Mvh Kimmenanders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Det er bare å demontere all plastikken som sitter rundt viskeren å sjekke, står viskeren i vilepossisjon eller går den ett stykke opp på ruta og stopper? Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmenanders Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Det er bare å demontere all plastikken som sitter rundt viskeren å sjekke, står viskeren i vilepossisjon eller går den ett stykke opp på ruta og stopper? Den går ingen vei. Den er dø:( hører at motoren går, men vindus viskeren er fremdeles på sammeplass. Har prøvd og ta bort plasten, skal jeg demontere alt vekk? det så ut som alt var på plass, ingen løse deler inni der. Er vel motoren som ligger under den plasten, tror du det er noe som kan ha løsnet inni der? en splint som er gått i stykker eller noe slikt? Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Dette er en fin guide som omhandler fiksing av treg vindusvisker på W202 som du har. Nå har ikke du treg vindusvisker, men prosessen med montering og demontering er godt beskrevet med bilder og tekst:http://www.202tech.com/howto/wiper.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmenanders Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Dette er en fin guide som omhandler fiksing av treg vindusvisker på W202 som du har. Nå har ikke du treg vindusvisker, men prosessen med montering og demontering er godt beskrevet med bilder og tekst:http://www.202tech.com/howto/wiper.html Tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Bare hyggelig. Når du først har tatt opp alt sammen, lønner det seg å smøre opp hele mekanismen med fett. Hvis det ikke har gått tregt hittil, kommer det nok til å gjøre det snart. Bare å følge guiden :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmenanders Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Det viste seg at jeg måtte ta bort alt av deksler for og komme ned til pusser motoren. Det var en skrue som hadde løsnet fra mekanismen. Men det viste seg at børstene på motoren er slitt, så jeg har kjøpt meg en ny "brukt" motor. Nu kan det bare snø for min del, for jeg har vindusvisker som funker:) :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg