Quattro73 Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Noen som har bilder/sprengskisser av håndbrekkmekanismen i bakhjulene på en 1997 Volvo 2.3 LT :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Her var det veldig lite respons. Det som er interessant er wirens innfestning og selvjusteringsmekanismen. Jeg har null peil på Volvo og håndbrekket henger på ene siden :( Er ikke min bil og er derfor ikke tenkt å kaste bort så mye tid på den, derfor greit å få noen bilder slik at jeg slipper å "finne opp kruttet" selv ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 her har du: håper det hjelper deg. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Takk skal du ha, det hjelper mye :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg