barbaz Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 (endret) Hei nå vurdere jeg og selge en flott diessel gjerrig Golf 3 som jeg har aldri hatt noe prob med.selges på grunn av militærtjeneste. starter i uansset temp. bilen har jeg nettopp hatt liten service på. motor olje filter , diessel filter og klosser froan Sted: Kolbotn ( Akershus ) Info: KM 230000 Motor Varme ( med kupe varme og kabler ) Justerbar senkesett ( med nøkel ) Nye front og bak lykter, front lyktene bestilte jeg fra tyskland... Elektronisk Soltak Turbo Boost Sender bilder via e-post PRIS 30,000 Send sms eller mail for mer info, bilder.. TLF : 46931734 E-post: persian-proud@hotmail.com Endret Januar 10, 2011 av barbaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ikke det at jeg vurderer å kjøpe en slik bil, men det kan lønne seg å legge til følgende i annonsen: Bilder Kilometerstand Bilder Hvor bilen befinner seg Prisantydning Nevnte jeg bilder? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbaz Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 (endret) KM 230000 Pris: 30000 Endret Januar 10, 2011 av barbaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg