corsaduden Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Er gira på å få meg 2000 CLK, men ser noe litt irriterende på Finn: Om man vil ha varianten med 189(?) hest får man også automatkasse, og det gidder jeg ikke. Den andre varianten, med manuellkasse, har bare 136 hest. Med forbehold om at jeg surrer fælt og blander tall her, er det ikke mulig å få CLK med 189 hest og manuell kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 En ting jeg glemte å spørre om, hvordan er bensinforbruket på nevnte biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvorfor er forresten CLK-en så billig? 130k for en 2000-mod som har gått relativt lite er jo ikke dumt, men er det et eller annet stort minus her et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg