mbfreak Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Har problemer med en 2000 A4 1.8 TQ. Det har seg slik at bilen er helt død. Ingenting av lys og slikt virker. Batteriet har over 12v å er i orden. Den slutta bare å virke mens jeg var inne på butikken i går, hadde vel stått i 10min. Å etter dette så var bilen død. Noen som har et tips el to og komme med? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Har problemer med en 2000 A4 1.8 TQ. Det har seg slik at bilen er helt død. Ingenting av lys og slikt virker. Batteriet har over 12v å er i orden. Den slutta bare å virke mens jeg var inne på butikken i går, hadde vel stått i 10min. Å etter dette så var bilen død. Noen som har et tips el to og komme med? Sjekk så jordkabelen ikke er skadd, og sjekk hovedsikringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Sjekk så jordkabelen ikke er skadd, og sjekk hovedsikringene. Tenker du på jordinga på batteriet eller er det noen andre kabler på bilen? Hvor ligger hovedsikringen? Er den sammens med de andre på siden av dashbordet? HAr ikke noe peil på audi, så må spørre litt:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 husker ikke helt hvor hovedsikringen er, men så vidt jeg husker er den atmed ECUen, svart plastboks under panstret på fører siden.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg