Golfy Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Dette er på en 87 golf to.Skaffet meg nytt instrumentpanel med turteller på huggeren.Det satt en pære i panelet så jeg satt i to pærer fra det gammle.Det skal være tre pærer til sammen.Men ingen pærer lyser.Allt annet virker,varsellys,digitalklokke og lignende...Noen som vet hva det kan være?Litt rart om det er tre defekte pærer samtidig? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Var samme problem på min bror sin 626 GT. Varsellys funka, det samme med klokke. Grunnen til at resten ikke lyste, var pga en kabel som ikke var helt god... Sjekk kablene.. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det sitter noen drit pærer i spedoen på golf 2 ... bygg om til dioder :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Koblet til dimmeren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Jonaldo Koblet til dimmeren da? Den på venstre side ja.Lyset i varmeapparatet blir dimmet ihvertfall,men mistenker kanskje at det er dårlig kontakt i dimmekontakta. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det var ikke dårlig kontakt nei.Alle ledninger ser fine ut.Får prøve med en ny pære og se om det virker da. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Vet at på passater var deetproblemer med dorlige loddinger på nstrumentpanelet. gå over med en loddebolt, og se om det blir bedre. jeg gjorde det på en passat, og det ble godt som gull.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg