FirstPrice Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 (endret) Hei Grunnet ganske så dyre nye studier, så velger jeg å selge. Megasquirt II V3 + Stimulator, ferdig loddet, med 12" lange isolerte kabler som er godt merket med skrift og farge hvor de skal være. IAT sensor,CLT-sensor, VGA-VGA datakabel, GM TPS giver, og to sveise-bunger til å feste sensorene der du måtte ønske + koblingskjema til alt. ( ALT ER NYTT, IKKE BRUKT, IKKE PAKKET OPP) -To av disse - Stimulatoren. Dette er bare ett ilustrasjonsbilde, da den jeg har drives av en DC12v, som feks strøm til ekstern hardisk, Logitech stereoanlegg, osv. GM TPS giver CLT sensor Luftsensor Kan sendes som kjøper vil, eller møtes. Pris : 4500 uten frakt. Kan nås på mobil, mail, msn, faceboob, skype. Stian Løkkeberg Theresesgate 7b, 0358 Oslo 91663646 jvvlo12@hotamil.com Endret Januar 10, 2011 av FirstPrice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Buper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Følger også med en RSC-232 (com port til UBS) Verdi ; 250kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg