Yzma80 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg er uten bil og skal spare meg opp til en bedre en, men lurer på å kjøpe en billig bil å kjøre så lenge. Har kommet over en grei bil i bra teknisk stand, men eller annen har fått skrapet den opp både her og der og lakken er rett og slett veldig stygg. Hva kan man gjøre for å rette opp litt av intrykket av bilen? Den har et par små rustflekker også, men ingen gjennomrust. Er lite trolig det blir denne bilen, for den blir sikkert solgt raskt, men tenkte å forhøre meg. For biler som er stygge i lakken går ofte rimelig. Kan man pusse ned litt for hånd, evt flekke med no rusthinder og så spraye på litt lakk for hånd? Mener vi gjorde noe sånt på min bil da jeg var yngre.. hjelp :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondheim Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Er det riper som er dype kan du pusse ned litt rundt ripene og legge i sparkel (eventuelt fyller). Etter du har pusset ned sparkelet legger du på spraygrunning der hvor du har kommet ned på bart metall, og tilslutt spraylakk. Hvis ripene derimot ikke er dype kan du prøve og rubbing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg