TurboAlven Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 begynte med anlegget hadde en tendens til å skru seg av hvis jeg slapp speeden inn i kryss å sånn, så forværret det seg med av spilleren brukte lengre å lengre tid på å skru seg på å så skrudde den seg av når jeg feks girte.. ble lei av det her etterhvert så en dag skrudde jeg den bare av. selv om jeg skrur den av så er det 2 røde ls som skal lyse når det er strøm til spilleren, disse lyser ikke lenger. slikk spilleren er nå er den helt død hele tida, MEN idet øyebrikket jeg vrir om nøkkelen for å stoppe bilen, da harde røde lysene en tendens til å tenne, for så å slukke igjen. begynte å rote litt med ledningene bak i spilleren istad, å når jeg tfakk ut kontakten baki å satt den inn igne så kom spilleren på, men skrudde seg av igjen etter få sek. hva kan være galt? :( Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 prøvd og legge nye kabler og se? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Sjekk at ikke ledninger ligger å gnisser bak spilleren. Høres nesten ut som kortslutning en plass, men det hørtes merkelig ut.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Sjekk at ikke ledninger ligger å gnisser bak spilleren. Høres nesten ut som kortslutning en plass, men det hørtes merkelig ut.. +1! sjekk alle kabler at ingeting mangler isolering! ligger noe og gnisser i hverandre blir det kaos! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg