Shitmach Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Golf III, gti 8v (1993) Hallo! Er det noen som kan hjelpe meg? Har problemer med hovedlysene, både på fjernlys og nærlys virker som om de har for lite støm eller lav spenning slik att det blir svakt lys. Men vist jeg holder lysbryteren inne når jeg skifter nær/fjernlys så er lysene som de skal, men da jeg slipper den er de like dårlige i gjen.. :/ Noen som har peiling på hva dette kan vere? Tar i mot alle tips :D Siter VW Golf GTI 2,0 8V. 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Om du holder nær/fjernlys-hendelen inne så lyser både nær og fjernlys samtidig. Er ikke kjempegodt lys på disse. Bruk gode lyspærer. Mål gjerne spenningen på lyspærene med motor i gang. Bør helst være minst 13V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitmach Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 er gti lykter så nær og fjærnlys er to forskjellige pærer. Og når fjærnlys er på, er og skal både nærlys og fjærnlys lyse, og det gjør de og men de lyser sterkere når jeg holder bryteren inne. så jeg vet ikkje hva det kan vere.. :/ Siter VW Golf GTI 2,0 8V. 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg