Xytron Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Hei! Lurer veldig på om det er noen flinke photoshop sjeler der ute som kan modde bil min litt. Har hatt den inne på forumet her før også. Syntes det er litt for stor mellomrom mellom felgen og hjulbuen, skulle ha senka den litt. Det er vel det viktigst, men andre kreative forslag mottas med TAKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Her er mitt forslag! -Senka den litt -Bytta på baklysa -Hvite blinkers foran Jeg er ikke helt supermann i PS, men øvelse gjør mester. :op Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Oisann! Kanskje smart å poste bildet også :P Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg