Gå til innhold

Varmevifte E34?

Ranger emnet


Jonaldo

Anbefalte innlegg

Har søkt på Google og fant en brukbar bruksanvisning. HAr lokalisert og fått ut vifta. Problemet er at vifta i bilen er en Siemens mens den jeg hadde fått tak var en Bosch. Passet dårlig:-)

 

Når det gjelder "verdensmestre" så mener jeg de som alltid har noe å si om hva slags spiller folk har montert eller hva de syntes om en Skyline med feil vinge de så på en parkeringsplass. Veldig mange som bryr seg om uvesentlige ting, men som holder seg langt borte når noen trenger hjelp. Jeg liker å hjelpe andre med det jeg kan, men prøver ikke å utgi meg som noe gud over hva andre monterer på bilen sin. Jeg har aldri skrudd noe særlig på motor, men klarte alikevel å bytte toppakning, vamepumpe og registerreim på MX5'en ved hjelp av en bruksanvisning på 20 sider jeg fant frem via Google. Igjen var Bilforumet et ubrukelig sted å be om tips når jeg virkelig trengte det.

 

Tilbake til saken:

Er det noen som har en Siemens varmevifte til BMW E34 liggende til en grei pris i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og fikk med en vifte til min E34 i går. Den jeg fikk hørte egentlig til en Skoda Octavia men var helt lik av utseende og passet rett inn. Siemens dette også.

Problemet er at jeg tror den trekker mye mer strøm enn den skal. Er så vidt vifta går på innstilling 1, 2 og 3. Grei hastighet på fire. Men sikringen går etter veldig kort tid. Noen tips her? Lurte på å koble en ledning utenom bryteren, men må vel ha en monsterkabel for å unngå at den smelter....

Noen som har en god løsning?

 

Kan jo nevne at sikringen ikke hadde gått på den forrige vifta. Den var død:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår