_Evje_ Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei, har problemer med dataen. Sitter å spiller MW2, og det lagger alltid - uansett! MEGA-IRRETERENDE! Sitter på en helt ny bærbar, en MSI X640. Sier ikke meg så mye, men de sa det var en bra "spille-pc", så da kjøpte jeg den. Omtrent det første jeg gjorde var å installere steam. Så spillte jeg MW2 i et par dager, og siden da har det lagget hele tiden. Samme var det med gamle bærbaren. Spillte det lenge, og så plutselig lagget det bare og fortsatte sånn. Har 12 mb linje, og sitter for det meste altene med linja. Og det er dette jeg ikke skjønner. Jeg har en bra pc og en bra linje, og sitter rett ved den trådløse ruteren - allikevel lagger det :S Har selvfølgelig lukket alle andre programmer som stjeler linja, men det hjelper ikke en dritt. Prøvd med game-booster og bytte til de dårligste skjerm-instillingene i spillet uten at det hjelper. Lagger også omtrent like mye som når jeg sitter å laster mens jeg spiller. Det som også er så rart er at min bror kan spille COD på Xbox samtidig som jeg laster, og da lagger det ikke. Samtidig er det i tilegg rart at det ofte kan være sånn at det går tregt å åpne nettleseren, og surfe, men å laste går allikevel alltid fort. Har dere råd til meg? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Kast dritten og kjøp deg ps3 og black ops.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 ^ *leter etter liker knappen* :D Bare sånn helt ut av det blå, har du prøvd tuneup utilities for og rydde unna mulige dritt feil, og få prioriter riktige programmer? Siden du er gamer så skulle vel ikke det være noe problem men, at ting er på G mener jeg.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 hvis du sitter rett ved den trådløse routeren hadde jeg plugga i en nettverkskabel istedenfor... løste lagginga på min bærbare i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Kast dritten og kjøp deg ps3 og black ops.. :) black ops er jo søppel iforhold til mw2. Har begge, black ops spilles kunn fordet jeg er lei banene på mw2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 black ops er jo søppel iforhold til mw2. Har begge, black ops spilles kunn fordet jeg er lei banene på mw2 black ops har driiiit dårlige poengsystem når en spille online og :@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg