nismo21 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei jeg har kjøpt nytt annlegg til bilen, idag har jeg kjøpt 2 stk: KENWOOD 12' BASS 1200w KFC-W3012 Forsterker: Boss Audio CW2000M 2000W Mono Basskassen skal jeg lage senere. På forsterkeren så fant jeg noe som var nytt for meg, jeg ser bare en( + )og( - ) utgang til subwoofern, jeg skal jo koble i 2 stykker. Åssen gjør jeg det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Anten kobler du høgtalerene sammen i kassen. (kontakten) Ellers so kobler du dei sammen på forsterkeren. Er nok meir praktisk å gjere det i kassen/kontakten, so slipper du 2 høgtalerledninger til forsterkeren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg