Gå til innhold

Trusa `s Golf 2...

Ranger emnet


Tussi

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

likte idee planene dine for bilen.

 

Westmore har jeg har westy front selg og har skaffet til en kompis med jetta for ikke så altfor mye penger. dyreste er post fra usa. Og du må gjerne ha hele systemet for westy er noe av det mest kompiserte oplegget jeg har sett på osett av lykter ... liker det ikke i det hele tatt hvordan konseptet er laget men westmore grill er utrolig pent.

 

Om du skal ha en slik Frontfanger US fanger ( som jeg også har ) kan koste litt mer enn grillen da den veier litt mer . men den kan du lage utifra Ero fanger bare plastsveise vekk skiltholderen.

 

lykke til

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte idee planene dine for bilen.

 

Westmore har jeg har westy front selg og har skaffet til en kompis med jetta for ikke så altfor mye penger. dyreste er post fra usa. Og du må gjerne ha hele systemet for westy er noe av det mest kompiserte oplegget jeg har sett på osett av lykter ... liker det ikke i det hele tatt hvordan konseptet er laget men westmore grill er utrolig pent.

 

Om du skal ha en slik Frontfanger US fanger ( som jeg også har ) kan koste litt mer enn grillen da den veier litt mer . men den kan du lage utifra Ero fanger bare plastsveise vekk skiltholderen.

 

lykke til

 

 

westy front skal det bli.. men må bare få tjene litt mer peng først.. men er litt usikker om det skal bli 90 fanger eller Usa front. du gir meg noe gode tips.. er en drøm å få den san som på bilde men det koster.. men skal oppfylle iallefall drømmen

 

bilen din er bare rå.. følt med siden du starte med den bilen..

 

 

så tussen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

 

Om du skal ha bilen slik ilustrasjonsbilde viser

trenger du dette:

- justerbart senkesett

- BBS feger RM er billigere

- Polere den

- westmoreland front unit

- US frontfanger

- Banana blinklys

 

Og jeg er vel den som kan skaffe det enklest da jeg kjenner folk godt rundt i verden som selger og kjøper mk2 deler. men om eirin også kan hjelpe til er det bare flott

Forresten jeg holder ikke til lagt unna halden for tiden

om det skulle vært noe mer når deet gjelder mk2 så bare gi meg lyd

hjelper gjerne til

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaffer alt det jeg ja, men selv ville jeg hatt westmoreland-grill, brukt lykter fra en norsk hvilkensomhelst-bil og 90-fanger :)

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår