Gå til innhold

Trusa `s Golf 2...

Ranger emnet


Tussi

Anbefalte innlegg

hey hey fålken!!

 

har kjøpt meg en golf igjen. skal snart starte et lite mini prosjekt.

 

 

 

lit om Bilen:

 

modell : 1989

vw golf 2

motor 1.8 gl

er 2 dørs

farge: begunderrød

90 fangere

 

skal gjøres:

 

Gjort(+) ikke gjort ()

 

 

emblem fri grill ()

justerbar senkesett ()

fjerne henge feste ()

sote rutene ()

ny felger sommer.. usikker på hva ennå () tenkte meg noe 15 toms

fikse ny bak potte ()

panser bh ()

 

så blir det blanke lykter rundt om men vet ikke hva bak lykt jeg skal gå for

 

+++

 

kom gjerne med ideer..

 

 

 

58_-712255577.jpg58_1168300190.jpg58_-682636759.jpg

Endret av Tusis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du skal ta av 90 fangerne så er jeg intressert i frontfangern...

hvorfor skal alle ha emblemfri grill egentlig?, syns ikke det er så pent jeg...

 

orginale fangere med kromlist evt list i samme farge som bilen er ikke stygt det men personlig ille jeg beholdt 90 fangerne...

Sotede baklykter, klarglass/sota blinkers, legge bakviskeren og finere eksos så har du pen bil:)

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal ta av 90 fangerne så er jeg intressert i frontfangern...

hvorfor skal alle ha emblemfri grill egentlig?, syns ikke det er så pent jeg...

 

orginale fangere med kromlist evt list i samme farge som bilen er ikke stygt det men personlig ille jeg beholdt 90 fangerne...

Sotede baklykter, klarglass/sota blinkers, legge bakviskeren og finere eksos så har du pen bil:)

 

 

vi for se om 90 fangern skal av.. men først står på liste er senk! den skriker etter hjelp senk meg ned! :D så for jeg se om det blir pent.. så har jeg veldig lust på panser bh å da tror jeg emblem fri grill blir bra.. men tror også at 90 fanger å sank med grom felger å legge ned bakvsikeren blir kanon bra..

 

men ska iallefall fjerne henger feste !

 

 

det er mye om og men i hue på hva som skal gjøres med bilen men vil at den skal sikle sei ut

 

san som bilde kunne jeg tenkt meg

 

18hm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke jettafront på den, men Westmoreland grill og lykter, og de er SVINDYRE!

 

Hvorfor er det svindyrt? Jeg fikser billig Westmoreland-grill, og lyktene plukker man fra en hvilken som helst Hiace eller pick-up fra 80-tallet på en hugger i Norge...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye tar du for en westmoreland grill da? og ja jeg vet at man får kjøpt de lyktene for 200,-

 

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11631_Kuehlergrill-fuer-US-Westmoreland-Front-Golf-II.html ikke veldig billig akkurat....

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye tar du for en westmoreland grill da? og ja jeg vet at man får kjøpt de lyktene for 200,-

 

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11631_Kuehlergrill-fuer-US-Westmoreland-Front-Golf-II.html ikke veldig billig akkurat....

 

koster litt de :) men kan mann beholde gamla festene på øylter eller må man kjøpe nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår