zapp18 Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 (endret) hei, jeg skal bygge om min 740 automat til manuel.. er det non som kan hjelpe meg me alt av deler som trengs.. jeg vet jeg trenger mellomaksel, pedal sett, girkasse og clutch wier. trenger jeg no mer? men jeg har hørt at jeg må bytte svinghjulet oxo.. det jeg trenger å vite er om svinghjulet som passer til manuel kassa går overens me veiva som står i den bilen me automat?? trenger virkelig å å finne ut av dette forest mulig!! :) Endret Desember 16, 2010 av JChE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 (endret) Du trenger svinghjul fra samme type motor som du har fra en bil med manuelt gir (er ikke svinghjul, men startkrans og momentomformer på biler med automat). Og så trenger du girkasse traversen og ny gummi til girkassefestet også. Endret Desember 16, 2010 av slitenvolvo Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 Endret trådtittel til noe mer beskrivende. Vanligvis sletter jeg slike tråder, men lot være denne gangen siden du hadde fått svar. Husk det til neste gang :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zapp18 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 det skal jeg huske på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 Har pedaler og girkasse til deg :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zapp18 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 har det jeg trenger jeg ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 Oki, syntest bare det stod i inlegget øverst at du måtte ha hjelp med deler eg.. Men sikkert bare eg så såg feil ;) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg