masterV Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hei. Har problemer med og velge hvilke sub-elementer jeg skal kjøpe, og hvilken forsterke jeg skal ha. Tenker det at jeg handler fra eBay, sonyelectronics.com ol, siden det er mye penger å spare. Er ute etter doble 12", (eller en kraftig 12", noe bedre?). Rundt 1000 w rms, ikke så nøye bare det gir best mulig lyd. Det må være god trykk i lyden, og høvelig pen lyd. Skal stå i en Volvo 940 sedan. Kasse bygger jeg etter valg av sub, bruker gjerne hele bagasjerommet. Hører på pop/country/rap for det meste. Har frontsett, kicker, en fancy pioneer spiller, og 6x9 i hathylla på egen forsterker. Maks pris; rundt 6000,- for sub og forsterker. Har et intrykk av at det er mye jallajalla på eBay, som man burde styre unna. Så hvilke merker er kvalitet som jeg kan satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterV Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Aka, hvilke subber og forsterker gir mest på pengene, med ok lyd med godt trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 Xelent JL12 x 2 + Xelent TX300a. Elementene er 2ohm per stk. Det blir altså 1ohm hvis de blir koblet sammen på forsterker som yter 1500watt RMS i 1ohm, lett. Dette er nok priset bittelitt over det du har sett for deg, men send meg gjerne en melding hvis du vil vite mer :) Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 (endret) Kjøp deg Digital Designs eller Focus Acoustics du! DET er bang for the buck det! http://www.dynabel.no eller ring nils petter nilsen fra arendal(har ikke nr sry :P) Endret April 27, 2011 av user_name Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobby1 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 (endret) HAHAHAHAH EXCELLENT?!!! KØDDER DU MED MEG?!?! HAHAHAHAHAA ÅRETS!! Kjøp deg Digital Designs eller Focus Acoustics du! DET er bang for the buck det! http://www.dynabel.no eller ring nils petter nilsen fra arendal(har ikke nr sry :P) Av rein nysgjerrighet, så lurer eg på kva som er så galt med Xelent? Har prøvd å søke rundt på internett om kvifor xelent skal være så dårlig merke, men finner bare tråder som er sånn 4 år gamle... Har dei kansje forbedra seg iløpet av disse årene? Edit: Håper då at nokon kan gi meg eit skikkeligt svar og ikkje eit "HAHAHHAHHA LOL OMG WTF" svar Endret Januar 24, 2011 av Bobby1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbdrag Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 kjøp deg pioneer 1400w 2st av de koster en ca 2400 (thorshow)... så kan du kjøpe deg en relativt grei forsterker på kickstart.no bare et tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 di heter ts-w308d2 og di får du på pixmania til 560-eller 580kr stk.er på 400w rms.trenger ikke så alt for stor forsterker til å drive di.er bang for bucks.mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg