Gå til innhold

Forza Motorsport 4

Ranger emnet


Hoccy

Anbefalte innlegg

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke 500 for 1år, 300 1/2år og ca 200 foe 3mnd? Ikke 100% sikker.

Men det finnst noen tilbud der du får 12+2mnd om du kjøper ett visst spill, eller noe ekstra matteriale til ett spil. Da kan du få 12+2mnd for same pris som 12mnd.

 

Du burde skjekke litt rundt. Og vil nessten garantere alle vil si det er verdt det ja. Du treffer så mange nye mennesker så det er gull synnst jeg..

 

Ja, du får jo 1mnd gratis gull bare du lager deg konto på live, etter det blir du sølv medlem. Så er bare å teste 1mnd, for så og kjøpe deg gull om du liker det. Stemmer ikke det da..

 

Ser lefdal har 12mnd gull + 800 microsoft poeng til 399. Kommer 24okt. Bare sjekk litt rundt :)

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har en ekstra LCE av Forza Motorsport liggende? Nå har jaggu meg bestillnga hos platekompaniet blitt kansellert også...

F.A.E.N....

 

Gadd ikke å sjekke posten jeg siden spillet ble sendt dagen før release, så sjekket jeg posten tidlig på lørdag (før brevposten kommer) og da lå det der. Posten hadde tydeligvis gjort sitt beste arbeid når jeg ikke orket å sjekke. Satt en dag i sinne uten grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste kvart mil: 9.9 i en "fulltrimmet" R33 med Drag dekk (Online) (bilde av den i media-tråden)

 

RBrambo: har en av hver liggende :) hvis du ikke får tak i så kan jeg sikkert selge deg LCE :) eneste er at Pre-order koden er brukt og er nok samme opplegg med bildene som på FM3

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår