Gå til innhold

Forza Motorsport 4

Ranger emnet


Hoccy

Anbefalte innlegg

Da ankom Fanatec rattet mitt. CSR ratt med CSR Elite pedaler og 6 trinns H gir.

 

Rimelig grei finish.. ser ut som alu?

 

pedal1.jpg

 

Den justerbare bremsepedal motstanden. Man kan selve feste stempelet flere steder på bremsen for å endre pedalens stilling og motstand, i tillegg er det en 10 trinns ventil man kan justere ytterligere på, kjennes deilig å ha bremsepedal som er litt hard :)

 

pedal2.jpg

 

Rattet.. er "litt" morsommere å kjøre FM4 nå da, selv om jeg bare har demoen enda.

Masse masse instillinger og man kan bla. fritt velge hvor mange grader det skal være, alt mellom 270 og 900 grader.. dette kan også justeres på rattet mens man kjører + justering av ABS bremser og annet godis. Force feedbacken er helt sinnsykt sterk på max power.

 

pedal3.jpg

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kuleste med rattet er den sterke feedbacken, og at den hjelper deg når du drifter, ved å bruke force feedbacken til selvoppretting.

Tok faktisk et par kontraer i stad med å bar slippe rattet, det snurrer rundt driftfort selv også er det bare å ta tak i det igjen og justere.

Lar også rattet nå ta kontraene selv ut av svinga. Trenger ikke være nær det.. det bare retter seg selv og bilen når man slepper litt på gassen. Konge :D Er andre ratt sånn å? Skal bli kult når jeg tune en grippy bil med ordentlig hurramegrundt hjulvinkler :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

pedal3.jpg

 

JDM-oppsett på ratt/gir iallfall :)

 

Lurer på å bestille akkurat den samme, står mellom flere Fanatec modeller egentlig. Er det noen gode features som gjør at man bør gå for denne i forhold til de vanlige Porsche ratta?

 

Hva kom totalen på, og hvordan var det med leveringstid? Meget interessant dette oppsettet altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JDM-oppsett på ratt/gir iallfall :)

 

Lurer på å bestille akkurat den samme, står mellom flere Fanatec modeller egentlig. Er det noen gode features som gjør at man bør gå for denne i forhold til de vanlige Porsche ratta?

 

Hva kom totalen på, og hvordan var det med leveringstid? Meget interessant dette oppsettet altså :)

 

Jepp, må jo trene på å kjøre AE86 :)

Vel, nå kjenner jeg ikke til de eldre ratta dems selv, men CSR serien er hvertfall lagd for FM4, så da var det ikke noe å lure på.

Jeg ga 480 euro med frakt, og jeg hadde rattet etter 2 uker. Men nå skal det sies at jeg bestilte det som PREORDER da, siden rattet ikke var klart før nå nettopp. Så kjøper du nå kommer nok en del kjappere. Fra det ble sendt av Fanatec var det på døra 1,5 dag etter hvertfall..

 

Fant en demo drift video på nettet. Her ser man hvor smooth det er å drifte med 900 graders ratt, når Force feedbacken gjør all jobben :)

 

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du momo.

 

Du hadde sikkert ingrn problemer med kalibrering av ratt å pedaler? Alle funker som dem skal. Her er det bare tull med GT2 og clubsport pedaler. Ingen sikkelige menyer for å stille inn heller synnst jeg. Hvor stiller du hvor vanskelig ting skal være da. Få slått av auomat å alt dritt.

 

Nei det er vel laget for å støtte detta fm4 ratte men dårliere støtte for eldre. Rart fo gt2 å csr er jo samme ratte når det hjelder base delen..

 

Ah begynner å finne ut av ting nå.. Har du noe gode 900-720-540-450 setup da. Hva bruker du på ratt å inngame

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår