Gå til innhold

rs4 front fra møller?

Ranger emnet


v70 R

Anbefalte innlegg

rant/seilte på glattisen bakover rett i en mur på et byggefelt i går:(Resulterte at fronten min sprak rett under tåke lysa,fronten er hel men er sprukket.Er muligt fikse dette mon tro?.men må sikkert ha ny front fra møller,noen som vet ka denne koster?.Kommer den ferdiglakket i bilens farge, eller kommer kostnaden med lakk utenom?

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok fronten er vel ganske dyr i utgangs punktet,så vis det kommer lakk i tillegg så blir det fort dyr:(.Fekk noen skrammer på bakfangeren og.Så eg lure på om eg ska ta det på kaskoen?.

Mister vel bonus og da kanskje,har helst ikkje lyst til det.Sko kanskje fått en taksering av skadene.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lei.. Men RS4 er jo i utgangspunktet en dyr bil fra før, så det er vel verd å fikse. Veldig vanskelig å få tak i org rs4-deler brukte, iallefall forskjermer og frontfanger. Du kan kanskje undersøke hvor mye det koster å få fra tyskland direkte? Møller tar BLODpris på rs4-deler, de var mye billigere før.

 

Om det hjelper, så smelte jeg min også. Må ha ny forskjerm og rette panseret, her.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sånt er kjedlig:(Bilen kom akkurat fra lakkverksted,da hadde fruen vært og bulket en fram skjerm.Så klarte eg og ta han sjøl noen dager etterpå.Jaja, sånt som skjer.Men verd og fiksa det ja:):ikkje en bil du kan la forfalle det hehe:)Er det noen nett sider eg kan finne rs4 front på i tyskland da?

Den er lei.. Men RS4 er jo i utgangspunktet en dyr bil fra før, så det er vel verd å fikse. Veldig vanskelig å få tak i org rs4-deler brukte, iallefall forskjermer og frontfanger. Du kan kanskje undersøke hvor mye det koster å få fra tyskland direkte? Møller tar BLODpris på rs4-deler, de var mye billigere før.

 

Om det hjelper, så smelte jeg min også. Må ha ny forskjerm og rette panseret, her.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår