rekord 2,2 Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei, har en vectra b 1996 2.0 16v Har skiftet toppakning. Motoren starter, men må holde på gassen for at den ikke skal kvele seg, når den blir varm klarer den å gå på tomgang så vidt, men går veldig ujevnt, forslag til hva det kan være? Siter opel rekord 2,2i 1986 audi 100 2.0e 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Tomgangsregulatoren? Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Rens tomgangsregulatoren, hjelper ikke det så må du bytte den. Samme symptom som det er på bilen min. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekord 2,2 Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Rens tomgangsregulatoren, hjelper ikke det så må du bytte den. Samme symptom som det er på bilen min. okei, får prøve det: ) Siter opel rekord 2,2i 1986 audi 100 2.0e 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Den renser du best ved å fjerne det påpressa "lokket" i bakkant på den. Under det igjen, sitter det et stort lokk som du kan skru ut (jeg hadde ikke noe bra skrujern, så jeg tok Dremelen med kappskive å gjorde et dypere spor til skrujernet). Etter å ha fjerna lokket, kommer fjær og stempel ut. NÅ kan du rengjøre den skikkelig. Etterpå skrur du den sammen igjen. kanskje kan det lønne seg med litt "lock-tite" på gjengene til lokket. Denne rengjøringa blir mye mye bedre enn hva du klarer uten å åpne den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg