Gå til innhold

chevy`en sin volvo 745 v8 prosjekt OBS langtidsprosjekt!!!

Ranger emnet


chevy`en

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei. har nå funne tak i ein som lager motorfester og girkassefeste til chevy 350 v8 i 740:D så da blir det at eg kjøper ett sett hos han. sparer meg for mye jobb då:D men aller fyst så er eg veldig sugen på å få i gang min motor! altså min motor er ein b230a fra ein volvo 245. det står innsprøytning fra 1989 b230f motor som var orginalt i bilen min. men eg har aldrig fått den til å starte!:( men den har puttra litt somme ganger me har prøvd å starte den:P er det noen som har vert borti denne ombygging før? må det byttes tenning osv og? håper det er noen som kan svare på dette spørsmålet er desperat etter å få start på den goe gammle volvert'n:D

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey. l kommer med ein liten oppdatering:D ikveld har eg nett testa frontlykto på passasjer sida om den funka og det gjorde den:) har og sett bilen på bukkar framme og tatt av begge framskjermene klar for innspeksjon om det er noko overflaterust! det var oppdateringen for idag ikkje mykje men bedre en ingenting:) kommentarer er gøy!! og må kje glømma nye vertøkassen eg fekk te jul:D

DSC_0846.jpg

DSC_0848.jpg

DSC_0853.jpg

DSC_0868.jpg

DSC_0866.jpg

DSC_0871.jpg

DSC_0876.jpg

DSC_0875.jpg

DSC_0874.jpg

DSC_0881.jpg

ratte så eg ska bruka i volvoen:D lakka samme farge som bilen men er kje klarlakk på det endo:P

DSC_0884.jpg

rau saum og greie.

DSC_0886.jpg

DSC_0835.jpg

DSC_0836.jpg

DSC_0837.jpg

DSC_0838.jpg

DSC_0839.jpg

DSC_0840.jpg

kommentarer er alltid gøy:D

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0881.jpg

ratte så eg ska bruka i volvoen:D lakka samme farge som bilen men er kje klarlakk på det endo:P

DSC_0884.jpg

rau saum og greie.

DSC_0886.jpg

 

Fett prosjekt, Volvo og V8 har aldri vært ein dårlig kominasjon:D

 

Astrali ratt du ska ha i bilen? Samme som e har kanskje?

DSC00750.jpg

Ps: Sei ifrå om e ska fjerne bildet!

-1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI

 

PSN: Mr67Mopar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett prosjekt, Volvo og V8 har aldri vært ein dårlig kominasjon:D

 

Astrali ratt du ska ha i bilen? Samme som e har kanskje?

DSC00750.jpg

Ps: Sei ifrå om e ska fjerne bildet!

 

trenger ikkje slette bilde for min del.:) det er muli det er samme ratte har kje peiling på merke men det var iallefall svart før.

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hey hey. lite som skjer her om dagen! men eg har snakka me statensvegvesen om godkjenning me v8, men dei er litt vanskeligge, eneste grunnen til at dei ikkje godkjenner er at det er 55nm meir i ein 350 v8 en det er godkjent å ha i ein 740.:( menne eg gjer meg ikkje før eg har undersøkt alle biltilsyn overalt hehe:P. har lest at dei får det godkjent oppe i bodø trur eg det var:P men, men får sjå ka som skjer. har iallefall fått tak i ein org b230f motor billig så er bare å plugg n play åsså få bilen godkjent før eg hiver v8'rn oppi, sånn at eg har skilt ei stond iallefall:P til di tar di:D visst den ikkje blir godkjent med v8:( den org motoren som står i nå er jo ein b230a med f insprut å den vil ikkje starte så då vil eg heller ha ein motor som sto org i bilen når den var ny:D men det er ikkje sikkert heilt enda for han karen som eig motoren skulle tenke på om han gadda å ta utav motoren, han ville helst at eg skulle ta den ut sjøl, men visst han ikkje gidd så blir det sikkert til at eg tar den ut sjøl:P grunnen til at det ikkje skjer så mye for tida er at bilen ikkje går og da er det ikkje så mykje eg kan gjere, ikkje som eg kommer på illefall:P men det er jo eit langtidsprosjekt så:D

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei. her står litt stille for tida:P menne for 2-3veker sida fekk eg meg delebil, volvo 740 1986 mod med b230a motor i...

når eg fekk bilen var den godkjent i 2 år til og var ein kjørbar bil, menne etter 2-3veker er det bare skalet igjenn og det ble levert på kaldheimen idag, den og ein anna bil som eg hadde ein bmw 520 24v.. så nå har eg bakaksling, framstilling, motor og mykje meir eg ikkje komme på akkuratt nå, det er jo grett å ha liggende visst noko sko gå te h******e..:P

DSC_5674-1.jpg

DSC_5675.jpg

DSC_5676.jpg

DSC_5677.jpg

DSC_56782.jpg

DSC_5692.jpg

DSC_5687.jpg

DSC_5682.jpg

DSC_5695-1.jpg

her e ein bil eg har hatt ståande ei stond, sku eigentlig fiksa an te å herja me men va kje verdt å legga ut ei krona på an!!

DSC_5711.jpg

tommt!:O

DSC_5714.jpg

flat haha greit me gravemaskin, knuse da mesta!!

DSC_5718.jpg

volvo'ns siste vilested kaldheimen. R.I.P :p

DSC_5713.jpg

DSC_0997.jpg

plukking av deler:P

DSC_0997.jpg

måtte jo seff sjå litt rondt på skroten når me var der, så fant meg ein org turtal målar til 240 med ramme, kjekt å ha iallefall målaren..

DSC_0998.jpg

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår