Gå til innhold

Fast and furious 5 aka Fast 5 er på vei.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja her skal det melkes..... :D

 

Må jo melkes for det det er verdt. Men det er tross alt ikke så ofte det lages bil filmer. Så jeg er hvertfall bare glad og fornøyd hver gang jeg hører at det skal komme en ny film som handler om biler.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo melkes for det det er verdt. Men det er tross alt ikke så ofte det lages bil filmer. Så jeg er hvertfall bare glad og fornøyd hver gang jeg hører at det skal komme en ny film som handler om biler.

 

Samme her til tros for at fireren var rimelig dårlig.

 

Den var så dårlig at jeg knapt husker hva den hadlet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg og. Driter i om historien er utvanna og all melkingen, jeg gleder meg bare til å se tøffe biler som kjører fort:D

 

Men herregud, de kunne valgt en annen tittel. Fast 5 høres ut som en spinoff fra Fantastic Four:shake

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg og. Driter i om historien er utvanna og all melkingen, jeg gleder meg bare til å se tøffe biler som kjører fort:D

 

Men herregud, de kunne valgt en annen tittel. Fast 5 høres ut som en spinoff fra Fantastic Four:shake

 

Du driter i historien i filmen men du er veldig opphengt i tittelen på filmen? :tannløs:

 

Drag, street racing og drift var konsepetet bak de andre filmene. Den siste filmen falt vell ikke under noen av sjangerene. Meningløs action og noen raske biler, var til og med dårlig med biler i den siste filmen. Ser ut som den nye filmen faller under samme katogori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn da, henger meg ikke opp i tittelen nei, syntes bare den var teit:)

 

Enig i at historien i 4ern var dårlig. Det var mer en politi-film med fokus på narkohandel, bare at alle hadde tøffe biler. For mye CGI var det også, de kunne gjort det skikkelig som i de første Taxi-filmene, der de faktisk kjørte ekte biler. GNX'n i begynnelsen lyser datagrafikk lang vei.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar det vert longt meir bil i denne filmen enn det som syner på traileren, ja. Er trist om dette skal bli eit konsept som går over frå å omhandle bil, til å bli ein primær action-film med innslag av bilar eingong i blant. Men på den andre sida, hey, action + bilar.. Kult.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår